香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
tobegreen | 05-Jun-07, 10:26 | , | (699 Reads)

好奈之前,打算記錄低每一次朋友聚會,後來又懶啦。如果次次都寫得詳細,真的有點困難。...不過,至少都記下出席人及地點,再加少少感想,作一個記錄,因為我真的太沒有記性啦....

就由六月三日開始啦。(以後會以最 latest 的聚會行先)

07 - 10 - 27

主角﹕強 & pinky
其他人物﹕我,iris, grace, kong, pp, gwen, phoebe
地點﹕太子空中棋園
事件﹕我地真係最o岩玩呢類難分忠奸的 card game,好奈未試過笑到標眼水,iris 你真係好得!kong,難為你呢個好人了。期望好快又可以再玩。(不過,如果可以齊人,就更完美)

07 - 10 - 14

人物﹕我 & winnie
地點﹕紅館
事件﹕真係非常非常多謝 winnie 願意陪我睇呢個有點兒平淡的 concert。我知道,你真係好忙,同有野煩緊,真係好多謝。...而且,對唔住呢...我好似呃左你來睇咁...sorry...

07 - 10 - 11

人物﹕我 & heidi
地點﹕旺角新世紀
事件﹕詳情

07 - 10 - 08

主角﹕blog 友貓糊
其他人物﹕carson & frds 重點成員
地點﹕太子空中棋園
事件﹕多謝 carson & frds 又比我見識多一樣野。好多好唔同的 board games,唔知要幾奈先玩得晒~

07 - 10 - 04

人物﹕我 、angel、simmy、婷、君
地點﹕元朗三上
事件﹕臨別前再聚多一次~

07 - 09 - 14

人物﹕我 、winnie,以及好的幾位同事
地點﹕上環文娛中心
事件﹕acoustic band sound competition,winnie 的同事是其中一隊的成員,我八八掛掛走去捧場,贏左呀!我覺得好聽的,都冇獎...

07 - 09 - 13

人物﹕我 、angel
地點﹕黃金廣場,千秋樂
事件﹕angel 又大一歲啦~ 哈哈~ ok 呀間野~

07 - 09 - 10

人物﹕我 、alice
地點﹕元朗 dinner
事件﹕有原因的話,其實都係搵個理由來聚下

07 - 08 - 30

主角﹕iris
其他人物﹕阿 $、phoebe、kimmy、君、grace、我 
地點﹕灣仔二宜樓
事件﹕iris 的 個人生日飯,很難得可以一齊食 lunch~ 不過,只有港島區的朋友可以出席

07 - 08 - 25

名堂﹕candle light 8 月生日飯
主角﹕iris、肥 b 同我
其他人物﹕一眾 candle light! 
地點﹕尖沙咀加拿芬道某日本餐廳,在我的提議下食了一餐好餐好貴的生日飯...多謝
事件﹕爆攪笑的一晚!次次都有不同笑料!今次的重點是 iris 的游泳「速成」班及時下年青人的時髦用語 - 「爆」足全晚!哇哈哈

07 - 08 - 24

名堂﹕a-day mini concert
人物﹕iris、君 同我
地點﹕fringe club
事件﹕好正!好型!....如果冇咁小圈子就好啦...

07 - 08 - 21

主角﹕又係我
其他人物﹕5 位同事們
地點﹕黃金廣場上的一門壽司
事件﹕食得唔舒服,不斷被人迫供、套料....不過,我知道係真心想同我慶祝,不可既然是同時,總會無法避免地扯上工作。其實,d 野都幾好食。

07 - 08 - 08

主角﹕又係我
其他人物﹕好朋友女 angel
地點﹕銅鑼灣金百利上某餐廳 (裝修幾特別)
事件﹕我剩係記得 d 吊椅同我點了一個得好少寬條麵的寬條麵

07 - 08 - 07

主角﹕我,我生日嘛
其他人物﹕好朋友女 alice
地點﹕朗豪坊 簡單廚房食 dinner,然後 italian tomato 食 cheese 餐
事件﹕仲洗講?!

07 - 07 - 23

名堂﹕carson & friends 7 月之星飯局
主角﹕3 位 七月「生日之星」- blog 友 阿 day、crystal、阿 BEE
其他人物﹕...君、carson、安祖、杜麗、ronald、打手、黃龍、雪晴、局長、kevin...唔記得左一個 (定仲有...?!)
地點﹕銅鑼灣泉章居
事件﹕慶祝七月生日的 blog 友的飯局。雖然,不太認識大家,不過,感覺都幾好。

07 - 07 - 21

人物﹕me、gwen、阿 p、winnie
地點﹕旺角
事件﹕看 harry potter

07 - 07 - 19

人物﹕me、gwen、$$、terry
地點﹕銅鑼灣
事件﹕食飯吹水,行了幾個地方搵野食....最後,在澳門茶餐龐 settle down

07 - 10 - 13

人物﹕me、$$、winnie
地點﹕旺角
事件﹕捐血,三個人得兩個捐到,因為 winnie 之前去過斯里蘭卡....一定很失望了。估唔到我咁唔夠訓都捐到。因為趕住捐,所以求其填了重量,比上次輕了 7 lbs,嚇親姑娘以為我爆廋唔比我捐...真係好嚴謹。仍然覺得「督」手指o個野好痛,今次都有打麻醉,雖然 $$ 話打唔打都一樣..不過,我下次都會堅持打!

07 - 07 - 02

主角﹕winnie
其他人物﹕me、gwen、$$、肥 b、iris、grace、terry、claudia
地點﹕旺角「one more cup」cafe、珍寶海鮮魴
事件﹕時日是慶祝 winnie 生日的大聚餐。又是因為溝通問題,原本打算到某人家中消磨一個下午,及後,屋主外出了 (???),三位一心想著打麻雀 / 看 vcd 的朋友 (包括我!),最後到樓上 cafe hea 了兩小時。到了海鮮舫,人未齊,大家當然先輪流鑑識 iris 及 grace 的戰利品 - nds,nds 大軍又多兩名成員!然後,就是食食食,雖然貴了點,不過,餸菜真的幾有水準,而且,服務幾專業。食下傾下笑下,就三個幾鐘了,各自在香港仔散隊。 (值得一提的是,pp 因為工作關係,兩日都不能出席活動,由 grace 作代表,不過,我們知,他好想來的,否則那會打電話遂一「問候」我們呢?)

07 - 07 - 01

人物﹕winnie、me、grace、iris、gwen、$$、terry
地點﹕山頂
事件﹕上完調酒班,經過一論研究後,我們決定上山看煙花。先到 ifc 會及 grace 及 iris 在老麥食 tea 再搭 van 上山。遲遲未見 iris,一再追問後原來她幫人做問卷,還因為被比實際年齡年輕而心花怒放~ 上山路途顛簸,起初大家還有說有笑,中段其中二人漸漸不支暈車。研究後,我們選了在凌宵閣頂觀煙花,等了個幾小時...我的位置較偏,但是其餘三人就不幸地不斷受到前排遊人的「嗅氣」攻擊,加上山頂原來都真的離維港甚遠,前方高樓又阻擋視線,大家都覺得上山看煙花不是一個好的選擇。另外,因為溝通問題,有三名觀「花」隊員,由九龍灣趕至,到達的時候,他們只能在觀景台最尾的位置觀看,不過,事後討論,他們的位置似乎更有利,亦更舒適 (冇咁迫)。之後,人太多,我們在山上用餐,明顯又是一個錯誤決定....我想,只是那餐廳人手不足,平常應該不是那麼差的...

07 - 06 - 30

人物﹕ki & me
地點﹕太子
事件﹕禮品交收 + ladies' talk + 例牌 shopping - 唉,第一間店就豪洗了 (其實只是一對鞋...),之後我就謝左... 「靚野太多,錢太少」...為了令減低大家以後的購物慾,我提意以後我們只去一些不對我們口味的場 shopping (walking???) ... 友人似乎不太認同...

07 - 06 - 19

主角﹕grace & kimmy (壽星女)
其他人物﹕pp、小明 (?)、阿港、阿$、iris、雲妮、我、肥b
地點﹕瓊華 neway
事件﹕有壽星女,又卡拉 ok,當然是一個唱 k 賀壽活動...你以為啦!?其實,是集體打機聚會。先到的三位男子,全程 psp 不離手 (除了,其中一部機打至冇電,要拿出櫃台叉電的半小時),然後,某女子 (即係我) 又手痕,拿出 nds 一部,然後大家輪流做手術、追女仔、找錯處,後來,另一部 nds 加入,孖賽賽車大賽開始!最後,所有機電源耗盡,終於一齊唱 k!

07 - 06 - 18

人物﹕雲妮 與 我
地點﹕奧海城
事件﹕看《ocean's 13》,ok 好睇啦。食 kfc 的時候,雲妮對新 post 的上司好有感慨。

07 - 06 - 10

人物﹕雲妮 與 我
地點﹕尖沙咀
事件﹕今日是第一堂調酒班,幾好呀,學到好多同 COCKTAIL 有關的知識,下次落 BAR,比機會我班門弄釜下。

07 - 06 - 08

人物﹕ANGEL 與 我
地點﹕銅鑼灣
事件﹕行街食飯的好姊妹聚會。跟 ANGEL 一齊的時候真係好巔!她有收穫,三對耳環。我?零收穫。其實,我行街不是志在買野 (當然,有時候會),是睇野,好睇的東西咁多,邊買得晒。

07 - 06 - 04

人物﹕溫同學 與 我
地點﹕尖沙咀商務印
事件﹕就緊係去買書啦,因為匯豐卡有折嘛,哈哈。有很多四月在誠品都見到的台灣書,如果那時在誠物買,仲平過而家折後。不過,我都買了四本書,埋單 $200 (溫同學買了三本,加埋貴過我,哈哈)。最主要是想補齊文地的作品,仲差一本!

 

07 - 06 - 03

主角﹕肥 b
人物﹕iris、keung、grace、gwen、winnie、kong + pinky、kimmy、$$
地點﹕大坑東附近的宣教會恩磐堂
事件﹕時日是肥 b 的洗浸大日子,我們一眾觀禮者都不是教徒 (除了 $$,有去開教會),不過,我都感受到對每一個受浸的人,那一刻都是一個非常重要的時刻。多謝肥 b 送比我地的「解悶糖果包」 ^_^ 仲有,沒見一排的 $$ 廋了好多好多,保重呀!再另外,辛苦沒出席的 pp,相信你已經過了考試的難關。唔,雖然你不在現場,不過都想像到「出水芙蓉」的一幕,很明顯是精神上支持著肥 b 的 (同時溫著書...)。


[1]

i've got 96% marks in the exam ~ Pass ~!!


[引用] | 作者 PP | 06-Jun-07 00:05 | [舉報垃圾留言]

[2] Re:

good job! well done!

PP :
i've got 96% marks in the exam ~ Pass ~!!


[引用] | 作者 tobegreen | 06-Jun-07 00:18 | [舉報垃圾留言]

[3]

因為我d書厚過你嘛~haha~
我一本抵得上你3本~


[引用] | 作者 溫同學 | 06-Jun-07 23:09 | [舉報垃圾留言]

[4] Re:

我睇左兩本啦,你開始左未? 嘻,我遲 d 想借本不存在的女兒,我用再給我一天同你交換呀?

溫同學 :
因為我d書厚過你嘛~haha~我一本抵得上你3本~


[引用] | 作者 tobegreen | 07-Jun-07 14:47 | [舉報垃圾留言]